اگه شخصيتاي هري ژاتراكس مي تركوندن چي مي شد
 
vps free for ever
 
 

آيا می دونيد اگه هر کدوم از شخصيت های هری پاتر اکس بترکونن چی می شه؟

هرميون:  درس ها شو ميافته

هری:    با لونا می ره هاگزميد

رون:    به جينی ميگه: سلام خواهر پاک و نجيب من

مالفوی:   .......................................................

مک گونگال:   با هاگريد می ره گردش

هاگريد:   با فنگ ازدواج می کنه

خانم ماکسيم:    خانم ماکسيم اصولا اکس نمی ترکونن بلکه اکس خانم ماکسيم رو می ترکونن

پروفسور تريلاني:   احتياجی به اکس ترکوندن ندارند چون همينجوريش تو توهمه

مادر بزرگ هری: در اينجا نتيجه می گيريد در حال حاضر من اکس زدم که از ميون اين همه شخصيت رفتم سراغ مادر بزرگ هری

سيريوس:    عاشقه کرچر می شه

لوپين:      اگه ماه کامل تو آسمون باشه به جای تبديل به گرگ به گوزن تبديل می شه؟؟!!

ولدمورت:  استفاده از جادوی سياه جهت مبارزه با مواد مخدر که منجر به کوبيده شدن مشت محکمی به دهان استکبار جهان و کفار می گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ازوبلاگ من خوشتون بیاد این وبلاگ ازنظر همه نوع مطلب غنی است لطفادرصورت گذاشتن مطالب این وبلاگ روی وبلاگ خودتان منبع رااین وبلاگ راذکر کنید نظر هم یادتان نرود
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 29564
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1